onsdag 27 mars 2013

Maximum Ride The Manga Vol. 4

Maximum Ride: Volume 4 (häftad)Titel: Maximum Ride The Manga Vol. 4
Författare: James Patterson

Mangaka: NaRae Lee
Serie: Maximum Ride

Språk: engelska
Utkommen: 2011-04-28
Förlag: Arrow Books Ltd
Sidor: 192
Del: 4
Tidigare böcker i samma serie: Maximum Ride: The Manga Vol. 1, Maximum Ride: The Manga Vol 2, Maximum Ride: The Manga Vol. 3

Handling
Despite their initial hesitation, living with Anne has softened the flock, so Max is keenly aware that it's time to leave. With Thanksgiving so near, though, all of them want to stay, at least until they've had their first ever Thanksgiving turkey! But danger is on the horizon as Jeb's plan advances, and while the flock's new school seems normal and safe, secrets are hidden beneath its prestigious facade...

Recension
Fortsättning är fortfarande snyggt ritad och så, men det känns inte som att de kommer någon vart. Det händer saker, men de hjälper dem inte att komma framåt. Jag hoppas att det händer mer i nästa bok och att den är tjockare också. Böckerna blir bara tunnare och tunnare...

Karaktärer
Angel
Mitt första intryck var ju att hon var en liten sockersöt unge som inte skulle kunna göra någon illa. Men det är något med henne som skrämmer mig lite. Hon förändras, eller har hon egentligen alltid varit så här? Jag hoppas att det inte kommer hända något hemskt med Angel, eller att hon gör något hemskt.

Anne
*SPOLERS* Såklart lurade hon dem alla, inklusive mig. Hon kunde verkligen ha varit snäll och god. Jag hade faktiskt börjat gilla henne, men gör då inte det nu längre. *SLUT PÅ SPOILERS*

Bokomslag
Lika snyggt som de andra.

Betyg 7/10


handlingochbildkälla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar